close

The Edge of Glory - Single 2.jpg

此單曲原為宣傳新專輯之用的試聽單曲 近日已升格成為官方正式第3支單曲(好吧升格還蠻有點的XD)

 

There ain't no reason you and me should be alone, tonight.
你與我何必獨自一人 這一切根本毫無道理 今晚別孤單
Yeah baby, tonight, yeah baby.
沒錯寶貝 今晚別孤單 沒錯寶貝
I got a reason that you're who should take me home tonight.
我可有個很好的理由 今晚你該把我帶回家


I need a man that thinks it's right when it's so wrong.
我需要一種男人 在事情明明是如此的錯誤時卻說這是正確的
Tonight yeah baby, tonight yeah baby.
就是在今晚 沒錯寶貝 就是在今晚 沒錯寶貝
Right on the limit's where we know we both belong tonight.
就在那個 我們都懂得今晚彼此歸屬何方的界線所在


It's hard to feel the rush.
匆忙是如此的難感受到
To push the dangerous.
把一切推向危險的邊緣
I'm gonna' run right to, to the edge with you.
我要奔向 與你一起直奔向那個邊緣
Where we can both fall over in-loveeeeee!!!
到達那個 能讓我們墜入愛河的邊緣


I'm on the edge of glory.
我就站在榮耀的邊緣上
And I'm hanging on the moment of truth.
緊握著不放真相的那一瞬間
I'm on the edge of glory.
我就站在榮耀的邊緣上
And I'm hanging on the moment with you.
緊握著不放與你相處的片刻
I'm on the edge.
我就站在這邊緣
The edge, the edge.
這邊緣 這邊緣
The edge, the edge.
這邊緣 這邊緣
The edge, the edge.
這邊緣 這邊緣
I'm on the edge of glory.
我就站在榮耀的邊緣上
And I'm hanging on a moment with you.
緊握著不放與你相處的片刻
I'm on the edge with you.
我就陪著你站上榮耀的邊緣






Another shot before we kiss the other side.
再來一杯酒 然後我們又把吻送向了他方
Tonight yeah baby, tonight yeah baby.
就是在今晚 沒錯寶貝 就是在今晚 沒錯寶貝
I'm on the edge of something final we call life tonight.
今晚我站在某個 我們稱它作"人生"的邊緣之盡頭
ALRIGHT, ALRIGHT.
沒錯 沒錯


Put on your shades 'cause I'll be dancing in the flames.
把你的陰影全都掃開 因為今晚我要在火光中舞動起來
Tonight yeah baby, tonight yeah baby.
就是在今晚 沒錯寶貝 就是在今晚 寶貝
It isn't hell if everybody knows my name tonight.
如果今晚大家都曉得我是誰 也不見得是一件甚麼壞事
ALRIGHT, ALRIGHT.
沒錯 沒錯


It's hard to feel the rush.
匆忙是如此的難感受到
To push the dangerous.
把一切推向危險的邊緣
I'm gonna' run right to, to the edge with you.
我要奔向 與你一起直奔向那個邊緣
Where we can both fall over in-loveeeeee!!!
到達那個 能讓我們墜入愛河的邊緣


I'm on the edge of glory.
我就站在榮耀的邊緣上
And I'm hanging on the moment of truth.
緊握著不放真相的那一瞬間
I'm on the edge of glory.
我就站在榮耀的邊緣上
And I'm hanging on the moment with you.
緊握著不放與你相處的片刻
I'm on the edge.
我就站在這邊緣
The edge, the edge.
這邊緣 這邊緣
The edge, the edge.
這邊緣 這邊緣
The edge, the edge.
這邊緣 這邊緣
I'm on the edge of glory.
我就站在榮耀的邊緣上
And I'm hanging on a moment with you.
緊握著不放與你相處的片刻
I'm on the edge with you.
我就陪著你站上榮耀的邊緣


I'm on the edge with you.
我就陪著你站上榮耀的邊緣


I'm on the edge with you.
我就陪著你站上榮耀的邊緣






I'm on the edge of glory.
我就站在榮耀的邊緣上
And I'm hanging on the moment of truth.
緊握著不放真相的那一瞬間
I'm on the edge of glory.
我就站在榮耀的邊緣上
And I'm hanging on the moment with you.
緊握著不放與你相處的片刻
I'm on the edge.
我就站在這邊緣
The edge, the edge.
這邊緣 這邊緣
The edge, the edge.
這邊緣 這邊緣
The edge, the edge.
這邊緣 這邊緣
I'm on the edge of glory.
我就站在榮耀的邊緣上
And I'm hanging on a moment with you.
緊握著不放與你相處的片刻
I'm on the edge with you.
我就陪著你站上榮耀的邊緣
I'm on the edge with you.
我就陪著你站上榮耀的邊緣
I'm on the edge with you.
我就陪著你站上榮耀的邊緣
I'm on the edge with you.
我就陪著你站上榮耀的邊緣

轉載請留迴響 尊重智慧財產

謝謝大家的鼓勵 希望大家也能帶給我更大的改進跟指教 :D

arrow
arrow
    全站熱搜

    濃眉=D 發表在 痞客邦 留言(20) 人氣()