Yeah, whoa 


Gunfire left a hole in the tank, losing gasoline 
火藥把油槽炸開了一個洞 汽油漏了出來
Fire is on my trail and he's after me 
燃燒的火焰正追著我跑
Hope it don't get here before I get where I'm going 
希望在我到達目的地之前不會被追上
I gotta get where I'm going
我得快點到達目的地 
Take off my mask to breathe 
然後脫下面罩呼吸
You could've been a part of a masterpiece 
你將能看到我的經典傑作
Fluid in the breaks was the last to leave
煞車油已經快要漏光 
That's the thing 
可是問題是


Where I'm going, I don't need my brakes 
我還很需要我的煞車
Can't wait to see your face 
我等不及想要看到你的臉
When your front windows break 
因為你的車窗就要爆破
And I come crashing through 
而且是我把他撞破


The lovers need to clear the road 
情侶們需要清理馬路
Oh, oh, oh 
Cause this thing is ready to blow 
因為這東西就快要爆炸
Oh, oh, oh 


I just wanna set you on fire 
我只想要放火燒了你
So I won't have to burn alone 
因為這樣我就不用被獨自燃燒
Then you 
然後你就會
Then you'll know where I'm coming from 
你就會知道我從哪裡來
Fire bomb 
這個火焰炸彈
Fire bomb 
這個火焰炸彈







Seems cold but baby, know it doesn't have to be 
這看似冷酷 但親愛的其實不用這樣
Microwaving our metal tragedy 
我們的金屬悲劇正在加熱著
Watching it burn and it's beautiful and it's blue 
我看著它燃燒 而它真的好美 它很憂鬱
And it's pitiful when its through 
而且悲慘 在燃燒之後
It's the other half of me 
它成了我的另一半
I didnt do it, you lit the match for me 
這不是我幹的 火柴是你點的
Now we're flying from the blast, baby 
而我們現在被炸飛了 寶貝
That's the thing 
事情就是這樣


Where we're going, we don't need no brakes 
我們要去的地方 再也用不到煞車
Can't wait to see your face 
我等不及想要看到你的臉
When your front windows break 
因為你的車窗就要爆破
And I come crashing through 
而且是我把他撞破 


The lovers need to clear the road 
情侶們需要清理馬路
Oh, oh, oh 
Cause this thing is ready to blow 
因為這東西就快要爆炸
Oh, oh, oh 


I just wanna set you on fire 
我只想要放火燒了你
So I won't have to burn alone 
因為這樣我就不用被獨自燃燒
Then you 
然後你就會
Then you'll know where I'm coming from 
你就會知道我從哪裡來
Fire bomb 
這個火焰炸彈
Fire bomb 
這個火焰炸彈







Baby, we were killing them 
而寶貝我們正在殺了他們
They couldn't handle the millionth degree 
因為他們無法抵抗千百萬度的高溫
We were criminals 
我們是犯了罪的人
As we were burning, the world called the police 
因為我們放火燒了這個世界 快點打110報警


Fire department, ambulance 
叫119消防車與救護車
You can call me crazy 'cause I believe 
你可以說我瘋了 因為我相信
The only move for me and you 
我們唯一能做的是
Is to go out blazing 
放火燒了這個世界


The lovers need to clear the road 
情侶們需要清理馬路
Oh, oh, oh 
Cause this thing is ready to blow 
因為這東西就快要爆炸
Oh, oh, oh 


I just wanna set you on fire 
我只想要放火燒了你
So I won't have to burn alone 
因為這樣我就不用被獨自燃燒
Then you 
然後你就會
Then you'll know where I'm coming from 
你就會知道我從哪裡來
Fire bomb 
這個火焰炸彈
Oh, oh, oh 
Fire bomb
火焰炸彈

arrow
arrow
    全站熱搜

    濃眉=D 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()