西語版MV: http://www.youtube.com/watch?v=C6FM_vl3YAE

Come on over, come on over baby
過來吧 過來我身邊吧寶貝
Come on over, come on over baby 
過來吧 過來我身邊吧寶貝
Come on over, come on over baby 
過來吧 過來我身邊吧寶貝
ya ya ya ya, 
Come on over, come on over baby 
過來吧 過來我身邊吧寶貝


Hey boy don't you know I got something going on, 
嘿 男孩 難道你不知道我已盯上你了嗎
I got an invitation don't you keep me waiting all night long 
已經有了進入你內心的鑰匙 究竟要讓我再等多久
I know you know, you know, so baby don't 
我知道你也知道 你知道的 所以寶貝別再
pretend you wont keep me guessing if ya 
假裝了 你不會再一直讓我這麼猜下去
you will you wont dont want to play a game with you baby 
你究竟是會 還是不會 不想再與你玩這種遊戲了 寶貝


All I want is you 
你就是我所想要的
Come over here baby 
過來我身邊吧寶貝
All I want is you 
你就是我所想要的
You know you make me go crazy 
你也知道你讓我神魂顛倒
All I want is you 
你就是我所想要的
Now baby don't be shy youd better cross the line 
從現在起寶貝別再裝害羞 我等著你來超線
I wanna love you right cuz all I want is you 
想要好好的愛你 因為你就是我所想要的


Come on over, come on over baby 
過來吧 過來我身邊吧寶貝
Come on over, come on over baby 
過來吧 過來我身邊吧寶貝


I'm not just talkin about your sexuality 
我說的並不只是有關身體的慾望而已
But I can't help myself when you put your hands on me, 
但你一把手放在我身上就讓我情不自禁
Is paradise when you and I 
有如置身天堂 正當你和我
Get close, get tight 
一靠近 一抱緊
Go on all night, I wanna play a game with you baby, 
今天一整晚 我想要與你玩一場遊戲 寶貝
listen to me, 
聽我說


All I want is you 
你就是我所想要的
Come over here baby 
過來我身邊吧寶貝
All I want is you 
你就是我所想要的
You know you make me go crazy 
你也知道你讓我神魂顛倒
All I want is you 
你就是我所想要的
Now baby don't be shy youd better cross the line 
從現在起寶貝別再裝害羞 我等著你來超線
I wanna love you right cuz all I want is you 
想要好好的愛你 因為你就是我所想要的


Come on over, come on over baby 
過來吧 過來我身邊吧寶貝
Come on over, come on over baby 
過來吧 過來我身邊吧寶貝


Here we go, go go 
行動吧...


Don't you wanna be the one tonight ... 
難道你不想成為今晚的那個人嗎
Watchya like 
你喜歡來怎麼樣的
Don't you wanna be just you and me 
難道你不想要你我獨處嗎
Make it till it comes so naturally 
讓一切全都自然地來
I got a thing for you 
我已瞄到你
Come on and get up, and serious 
來吧 站起來 正經點
Never been more .... and I'll show you that it's real 
從來沒有這麼喜歡... 然後我會讓你知道這是真實的
And it's right here, come on 
而且就在此時此刻 來吧


Come on come on come on over 
來吧 來吧 過來吧


You give me what a girl feels 
你給了我 女生所感覺的
what a girl likes 
女生所喜歡的
what a girl needs 
女生所需要的
what a girl wants 
一個女生所想要的


all I, all I want is you 
我 所 我所想要的就是你


All I want is you, now baby don't be shy 
你就是我所想要的 從現在起寶貝別再害羞了
youd better cross the line 
你最好超越那條線
I'm gonna love you right cause all I want is you 
我會好好的愛你 因為我所想要的就是你
all I want is you, 
你就是我所想要的
all I want is you, 
你就是我所想要的
you make me go crazy 
你讓我神魂顛倒
all I want is you 
你就是我所想要的
now baby don't be shy 
從現在起寶貝別再害羞
you'd better cross the line 
我等著你來超線
I'm gonna love you Right cause 
我會愛著你 沒錯 正因為
All I WANT IS YOU!
我所想要的就是你

 

晚點再做補充

該死的版權讓我找好久才找到可以嵌入的版本

 

西語版: Ven Conmigo (Solamente Tú)


Ven conmigo, ven conmigo baby
Ven conmigo, ven conmigo baby
Oh yeah
Ven conmigo, ven conmigo baby
(Yeah, yeah, yeah, yeah)
Ven conmigo, ven conmigo baby


Es hoy la ocasion
Tengo listo en corazon, vienes tu, oh
Ya la fiesta comenzo
Bailaremos sin control, oh, oh


Amor llego la noche de los dos
Razon de amar y de celebracion
Juntos, tu y yo
Hasta que ilumine el sol, escuchame


[1] - Solamente tu, acercate a verme
Solamente tu, porque me enloqueces
Solamente tu, no me hagas esperar
Contigo quiero estar, ser tuya nada mas
Solamente tu


Ven conmigo, ven conmigo baby (Ooh)
Ven conmigo, ven conmigo baby


Mi gran ilusion es quedarme junto a ti
Solo tu, solo tu
Tienes mi corazon
Desde el dia en que te vi, oh, oh


Estoy, amor, temblando de emocion
Pasion, calor, no me senti nunca mejor
Ven hoy, por favor
El destino ya nos unio, eschuchame


[Repeat 1]


Ven conmigo, ven conmigo baby
Ven conmigo, ven conmigo baby
Ven conmigo, ven conmigo baby
Ven conmigo, ven conmigo baby


Uh
Ven conmigo, ven conmigo baby
Ven conmigo, ven conmigo baby
No me hagas esperar
Contigo quiero estar
Siempre te voy a amar, ah, ah


Solamente tu, amor
Solamente tu, oh tu amor me enloquece
Solamente tu, oh no me hagas esperar
Contigo quiero estar, soy tuya nada mas
Solamente tu
Solamente tu, oh yeah
Solamente tu, amor oh
Solamente tu
No me hagas esperar
Contigo quiero estar
Soy tuya nada mas
Solamente tu

arrow
arrow
    全站熱搜

    濃眉=D 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()