CAUTION: 此非官方中文翻譯

 

 



You know tonight
你知道嗎 今晚
I am feeling a little out control
我有點快失去控制
Is this me
這是我嗎
You wanna get crazy
你想來點瘋狂的嗎
Because I don't give a...
因為我完全不在乎...


[1ST VERSE:]
I'm out of character
我已經不再是原本的我
I'm in rare form
我已不再是平常的樣子
And If you really knew me
如果你真的很懂我的話
You'd know its not the norm
你應該知道這並非尋常


[B SECTION:]
Cause I'm doing things that I normally won't do
因為我正在做我平常不會做的事
The old me's gone I feel brand new
過去的我已逝去 我感受到全新的自己
And if you don't like it **** you
如果你不喜歡的話 那就吃*去吧


The music's on and I'm dancing
音樂開始 而我隨之起舞
I'm normally in the corner just standing
平常的我只站在角落邊
I'm feeling unusual
我感受到不一樣的自己
I don't care cause this is my night
我不在乎 因為今晚屬於我


[HOOK:]
I'm not myself tonight
今晚我不再是我自己
Tonight I'm not the same girl same girl
我不再是過去的那個女孩 那個女孩


I'm not myself tonight
今晚我不再是我自己
Tonight I'm not the same girl same girl
我不再是過去的那個女孩 那個女孩


[2ND VERSE:]
I'm dancing alot and I'm taking shots I'm feeling fine
舞力全開 酒瓶狂開 感覺很嗨
I'm kissing all the boys and the girls
今晚我要吻所有的男孩女孩
Someone call the doctor cause I lost my mind
來人阿 快叫醫生來 因為我瘋了


[B SECTION:]
Cause I'm doing things that I normally won't do
因為我正在做我平常不會做的事
The old me's gone I feel brand new
過去的我已逝去 我感受到全新的自己
And if you don't like it **** you
如果你不喜歡的話 那就吃*去吧


The music's on and I'm dancing
音樂開始 而我隨之起舞
I'm normally in the corner just standing
平常的我只站在角落邊
I'm feeling unusual
我感受到不一樣的自己
I don't care cause this is my night
我不在乎 因為今晚屬於我


[HOOK:]
I'm not myself tonight
今晚我不再是我自己
Tonight I'm not the same girl same girl
我不再是過去的那個女孩 那個女孩


I'm not myself tonight
今晚我不再是我自己
Tonight I'm not the same girl same girl
我不再是過去的那個女孩 那個女孩


[BRIDGE:]
In the morning
當早晨來臨
When I wake Up
我醒來之後
I'll go back to the girl I used to be
我會再回到以前那熟悉的女孩
But baby not tonight
但寶貝今晚絕不行


[HOOK:]
I'm not myself tonight
今晚我不再是我自己
Tonight I'm not the same girl same girl
我不再是過去的那個女孩 那個女孩


I'm not myself tonight
今晚我不再是我自己
Tonight I'm not the same girl same girl
我不再是過去的那個女孩 那個女孩


Yah, that feels good
耶 那感覺真好
I needed that
我需要那個
Get crazy
來瘋狂吧
Let's go
開始吧
That's right
沒錯
Come on
來吧
Give it to me now, don't stop
我現在就要 不要停

 

大家看完有什麼感想呢?!

arrow
arrow
    全站熱搜

    濃眉=D 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()