Just have a little, patience
只需要一點的 耐心
I'm still hurting from a love I lost, 
我仍然在為失去的愛傷痛
I'm feeling your frustration, 
我可以感受到你的挫折


But any minute all the pain will stop, 
但是所有痛苦都可能會在下分鐘停止
Just hold me close inside your arms tonight, 
今晚只需抱緊我在你的懷中
dont be too hard on my emotions 
別再為我的情感所困擾


[Chorus]
Cause I, need time, 
因為我 需要時間
My heart is numb, has no feeling, 
我的心已經麻木沒有感覺
So while I'm still healing, 
所以我仍然在痊癒
Just try and have a little patience, 
只需要不斷嘗試和一點耐心




I really wanna start over again,
我真的想再重新開始
I know you wanna be my salvation, 
我知道你想拯救我
The one that I can always depend, 
成為我可以依靠的那個人


I'll try to be strong, believe me, 
相信我 我會試著堅強
I'm trying to move on, 
努力不斷往前邁進
It's complicated but understand me, 
雖然很令人難以理解 但相信我


[Chorus]
Cause I, need time, 
因為我 需要時間
My heart is numb has no feeling, 
我的心已經麻木沒有感覺
So while I'm still healing, 
所以我仍然在痊癒
Just try and have a little patience yeah, 
只需要不斷嘗試和一點耐心




Have a little patience, Yeah 
需要一點耐心
Cause this scar runs so deep, 
因為這留下的傷痛傷得很深
It's been hard, 
雖然很困難
But I have to believe, 
但我仍願意去相信




Have a little patience, 
需要一點耐心
Have a little patience, 
需要一點耐心
Cause I, I just need time, 
因為我 只需要時間
My heart is numb has no feeling, 
我的心已經麻木沒有感覺
So while I'm still healing,
儘管我還再痊癒 
Just try, and have a little patience, 
仍需要不斷嘗試和一點耐心




Have a little patience,
需要一點耐心
My heart is numb has no feeling,
我的心已經麻木沒有感覺 
So while I'm still healing
儘管我還再痊癒
Just try and have a little... Patience
仍需要不斷嘗試和一點...耐心

arrow
arrow
    全站熱搜

    濃眉=D 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()