我覺得茗茹跟北極熊都應該要看一下歌詞!!(大推) 嘖嘖 這張專輯自從推出到現在都已經快4年了 不知道在音樂資料庫裡被我遺忘了多少個日子生了幾隻蚊子 然後最近這幾天走路走到一半身體就會突然叫我要再聽一次 結果這首歌就加進我的"公車名單"裡面了 好多回憶 現在重新聽到了這首歌 也給了我一個重新定義歌詞的機會 突然又愛上妮莉了!!


In the day
在白晝
In the night
在黑夜
Say it right
好好說
Say it all
慢慢說
You either got it
你不是得到
Or you don't
就是失去
You either stand or you fall
你會站起來 或者是跌倒
When your will is broken
當你意志消沉
When it slips from your hand
當你沒有好好把握
When there's no time for joking
當你連開玩笑的時間都沒有
There's a hole in the plan
你的計畫中 出現了漏洞


Oh you don't mean nothing at all to me
喔 你對我來說已經毫無意義
No you don't mean nothing at all to me
對 你對我來說已經毫無意義
Do you got what it takes to set me free
是你放開了我的手 有沒有學會教訓
Oh you could mean everything to me
喔 你曾經可以成為我的一切


I can't say that I'm not lost and at fault
我無法否認 感到失落 犯了過錯
I can't say that I don't love the light and the dark
我無法否認 我既不愛光明 也不跟從黑暗
I can't say that I don't know that I am alive
我無法否認 我感覺不到 自己的存在
And all of what I feel I could show
而我所有的感覺 都可以在今晚
You tonite you tonite
就對你表白 對你表白


Oh you don't mean nothing at all to me
喔 你對我來說已經毫無意義
No you don't mean nothing at all to me
對 你對我來說已經毫無意義
Do you got what it takes to set me free
是你放開了我的手 有沒有學會教訓
Oh you could mean everything to me
喔 你曾經可以成為我的一切


From my hands I could give you
我的雙手 可以給你
Something that I made
我親手打造的東西
From my mouth I could sing you another brick that I laid
我的雙脣 可以為你 唱另一首我的決定
From my body I could show you a place God knows
我的身體 展示著一個 只有上帝知道的神祕基地
You should know the space is holy
你應該知道 這是片神聖的境地
Do you really want to go?
你真的想要離去?

arrow
arrow
    全站熱搜

    濃眉=D 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()