close

Yeah.. That's what I'm saying....

這首歌好久了說 今年初的''麥蒂or夏培''單曲

沒有很喜歡她 這首歌也受到了很多批評 尤其是太像粉紅佳人的So What= =

Whatever...

You told me, there's no need
你告訴我 已經沒有必要
To talk it out cause it's too late
再把想挽留你的話講出來,因為那為時已晚
To proceed and slowly
接下來 慢慢的
I took your words and walked away
意會你的話便轉身離開

No looking back
不會回頭
I won't regret, no
不會後悔
I will find my way
我會找到自己的方向
I'm broken
我違背當時說好不再想到你
But still I have to say
但我還是要說

It's alright, okay
那沒問題,很好
I'm so much better without you
沒有你我過得非常好
I won't be sorry
我沒有什麼好難過的
Alright, okay
沒問題,很好
So don't you bother what I do
所以別來打擾我
No matter what you say
無論你說了什麼
I won't return
我都不會反駁
Our bridge has burnt down
我們之間的橋梁已燒毀
I'm stronger now
現在我更堅強
Alright, okay
沒問題,很好
I'm so much better without you
沒有你我過得非常好
I won't be sorry
我沒有什麼好難過的

You played me, betrayed me
玩弄我的感情背叛了我
Your love was nothing but a game
你的愛情只不過是場遊戲而已
Portrayed a role, you took control
你把自己扮演成主角,掌握主權
I couldn't help but fall, in so deep
我禁不住而深深陷入其中
But now I see things clear
但我現在終於把事情看得很清楚

It's alright, okay
那沒問題,很好
I'm so much better without you
沒有你我過得非常好
I won't be sorry
我沒有什麼好難過的
Alright, okay
沒問題,很好
So don't you bother what I do
所以別來打擾我
No matter what you say
無論你說了什麼
I won't return
我都不會反駁
Our bridge has burnt down
我們之間的橋梁已燒毀
I'm stronger now
現在我更堅強
Alright, okay
沒問題,很好
I'm so much better without you
沒有你我過得非常好
I won't be sorry
我沒有什麼好難過的

Don't waste your fiction tears on me
別浪費你那虛偽的眼淚在我身上
Just save them for someone in need
省著給需要的人吧
It's way too late, I'm closing the door
實在太遲了,我要把門關上

It's alright, okay
那沒問題,很好
I'm so much better without you
沒有你我過得非常好
I won't be sorry
我沒有什麼好難過的
Alright, okay
沒問題,很好
So don't you bother what I do, yeah
所以別來打擾我
No matter what you say
無論你說了什麼
I won't return
我都不會反駁
Our bridge has burnt down
我們之間的橋梁已燒毀
I'm stronger now
現在我更堅強
Alright, okay
沒問題,很好
I'm so much better without you
沒有你我過得非常好
(I'm better without you)
(沒有你我很好)
I won't be sorry
我沒有甚麼好難過的

It's alright, okay
那沒問題,很好
Alright, okay
沒問題,很好
No matter what you say
無論你說了什麼
It's alright, okay
那沒問題,很好
Alright, okay without you
沒問題,沒有你會很好
I won't be sorry
我不會難過的

arrow
arrow
    全站熱搜

    濃眉=D 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()