hd_famemonster.jpg 

歌詞僅供參考

 



I know that we are young
我知道我們都還年輕
And I know that you may love me
我也知道或許你還愛著我
But I just can’t be with you like this anymore
但我真的不能再跟你繼續這樣下去
Alejandro
親愛的亞歷山大


She’s got both hands
她把她的雙手
In her pocket
插在口袋裡
And she won’t look at you (won’t look at you)
她根本不會看你一眼 (一眼都不會看你)
She hides true love
她把她的真愛
En su bolsillo
藏在口袋裡
She’s got a halo around her finger
連她的手指上都圍繞著她的光芒
Around you
圍繞著你


You know that I love you boy
你知道我是愛著你的 男孩
Hot like Mexico
愛的烈火有如置身墨西哥
Rejoice
極限快感
At this point I’ve gotta choose
但是在這個癥結點 我必須做出
Nothing to lose
對我毫無損失的選擇


Don’t call my name
別再叫我的名字了
Don’t call my name
別再叫我的名字了
Alejandro
親愛的亞歷山大
I’m not your babe
我不再是你的情人
I’m not your babe
我不再是你的情人
Fernando
親愛的法蘭多
Don’t wanna kiss
不想要再有任何親吻
Don’t wanna touch
不想要再有任何碰觸
Just smoke my cigarette and hush
抽根我給你的菸後就不要再說了吧
Don’t call my name
別再叫我的名字了
Don’t call my name
別再叫我的名字了
Roberto
親愛的羅伯特


Alejandro
亞歷山大
Alejandro
亞歷山大
Ale-Alejandro
亞歷 亞歷山大
Ale-Alejandro-e-ro
亞歷 亞歷 山 大


Stop
夠了
Please, just let me go
拜託 讓我走吧
Alejandro
亞歷山大
Just let me go
請放手吧


She’s not broken
她並不是失去理智
She’s just a baby
她也還只是個孩子
But her boyfriend’s like her dad
但她的男友卻像個父親般對待她
Just like a dad
像個父親般
And all those flame that
燃燒不及過他
Burned before him
的所有那些火焰
Now he’s gotta firefight
他卻仍然要與之交戰
Got-cool the bad
再度把我心中的夢想澆熄


You know that I love you boy
你知道我是愛著你的 男孩
Hot like Mexico
愛的烈火有如置身墨西哥
Rejoice
極限快感
At this point I’ve gotta choose
但是在這個癥結點 我必須做出
Nothing to lose
對我毫無損失的選擇


Don’t call my name
別再叫我的名字了
Don’t call my name
別再叫我的名字了
Alejandro
親愛的亞歷山大
I’m not your babe
我不再是你的情人
I’m not your babe
我不再是你的情人
Fernando
親愛的法蘭多
Don’t wanna kiss
不想要再有任何親吻
Don’t wanna touch
不想要再有任何碰觸
Just smoke my cigarette and hush
抽根我給你的菸後就不要再說了吧
Don’t call my name
別再叫我的名字了
Don’t call my name
別再叫我的名字了
Roberto
親愛的羅伯特


Alejandro
亞歷山大
Alejandro
亞歷山大
Ale-Alejandro
亞歷 亞歷山大
Ale-Alejandro-e-ro
亞歷 亞歷 山 大


Don’t bother me
別再來打擾我了
Don’t bother me
別再來打擾我了
Alejandro
亞歷山大
Don’t call my name
別再叫我的名字了
Don’t call my name
別再叫我的名字了
Bye Fernando
再見了 法蘭多
I’m not your babe
我不再是你的情人
I’m not your babe
我不再是你的情人
Alejandro
亞歷山大
Don’t wanna kiss
不想要再有任何親吻
Don’t wanna touch
不想要再有任何碰觸
Fernando
法蘭多


Don’t call my name
別再叫我的名字了
Don’t call my name
別再叫我的名字了
Alejandro
親愛的亞歷山大
I’m not your babe
我不再是你的情人
I’m not your babe
我不再是你的情人
Fernando
親愛的法蘭多
Don’t wanna kiss
不想要再有任何親吻
Don’t wanna touch
不想要再有任何碰觸
Just smoke my cigarette and hush
抽根我給你的菸後就不要再說了吧
Don’t call my name
別再叫我的名字了
Don’t call my name
別再叫我的名字了
Roberto
親愛的羅伯特


Alejandro
亞歷山大
Alejandro
亞歷山大
Ale-Alejandro
亞歷 亞歷山大
Ale-Alejandro-e-ro
亞歷 亞歷 山 大



Lady GaGa 全新EP [THE FAME MONSTER] 1127台灣上市 全專輯八首新歌中文翻譯 by濃眉

arrow
arrow
    全站熱搜

    濃眉=D 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()