MV有點小驚悚=3=哈哈 影片還蠻長的

We are the crowd
我們就是眾星
We're cuh-coming out
我們將被圍繞
Got my flash on it's true
替我打上鎂光燈 沒錯
Need that picture of you
與你被跟拍的照片
It's so magical
實在超有魔力
We'd be so fantastic, oh
我們本來就應該如此美好

Leather and jeans
皮革 + 牛仔褲
your watch glamorous
加上你的迷人手錶
Not sure what it means
不太確定這代表甚麼
But this photo of us
但我們專屬的照片
It don't have a price
真實無價
Ready for those flashing lights
準備好面對光彩

[Chorus]
'Cause you know that baby I...
因為寶貝你知道的...
I'm your biggest fan
我是你最忠臣的粉絲
I'll follow you until you love me
我會跟隨你...直到你愛上我
Papa-Paparazzi
狗仔-狗仔隊阿
Baby there's no other superstar
寶貝 已經沒有其他甚麼超級巨星了
You know that I'll be your...
你知道我將成為你的...
Papa-Paparazzi
狗仔-狗仔隊阿
Promise I'll be kind
我保證會溫柔對待
But I won't stop until that boy is mine
但直到我得到那男孩之前我絕不放手
Baby you'll be famous
寶貝你將會成名
Chase you down until you love me
我會一直跟隨著你直到你愛上我
Papa-Paparazzi
狗仔-狗仔隊阿


I'll be your girl backstage at your show
我會在後台支持著你
Velvet ropes and guitars
鵝毛絨繩 + 吉他
Yeah cause you know I'm starting between the sets
是的 你知道我會在道具間偷窺你
Eyeliner and cigarettes
眼線筆 + 香菸

Shadow is burnt, yellow dance and return
陰影消散, 緋聞謠言漫天循環
My lashes are dry... But the teardrops I cry
雙眸已乾涸... 但我流出的淚滴
It don't have a price
真實無價
Loving you is Cherry Pie
愛上你就像是酸甜的櫻桃派

[Chorus]
'Cause you know that baby I...
因為寶貝你知道的...
I'm your biggest fan
我是你最忠臣的粉絲
I'll follow you until you love me
我會跟隨你...直到你愛上我
Papa-Paparazzi
狗仔-狗仔隊阿
Baby there's no other superstar
寶貝 已經沒有其他甚麼超級巨星了
You know that I'll be your...
你知道我將成為你的...
Papa-Paparazzi
狗仔-狗仔隊阿
Promise I'll be kind
我保證會溫柔對待
But I won't stop until that boy is mine
但直到我得到那男孩之前我絕不放手
Baby you'll be famous
寶貝你將會成名
Chase you down until you love me
我會一直跟隨著你直到你愛上我
Papa-Paparazzi
狗仔-狗仔隊阿


Real good, We're dancing in the studio
真爽... 我們在舞室間跳起舞來
Snap-Snapped, That shit on the radio
關上...電台播送的垃圾與廢話
Don't stop, for anyone
別為了 任何人止步
We'll Blast it but we'll still have fun
雖然被抨擊但還是 不 掃 興

[Chorus]
'Cause you know that baby I...
因為寶貝你知道的...
I'm your biggest fan
我是你最忠臣的粉絲
I'll follow you until you love me
我會跟隨你...直到你愛上我
Papa-Paparazzi
狗仔-狗仔隊阿
Baby there's no other superstar
寶貝 已經沒有其他甚麼超級巨星了
You know that I'll be your...
你知道我將成為你的...
Papa-Paparazzi
狗仔-狗仔隊阿
Promise I'll be kind
我保證會溫柔對待
But I won't stop until that boy is mine
但直到我得到那男孩之前我絕不放手
Baby you'll be famous
寶貝你將會成名
Chase you down until you love me
我會一直跟隨著你直到你愛上我
Papa-Paparazzi
狗仔-狗仔隊阿
arrow
arrow
    全站熱搜

    濃眉=D 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()